איך למצוא משרות פנויות בצפון?

חיפוש עבודה בצפון הוא משימה לא פשוטה כלל וכלל, גם בתקופות שהן אינן מורכבות ביטחונית כמו התקופה שבה אנחנו נמצאים בחודשים האחרונים. למרות שיש לא מעט חברות ועסקים הפועלים באזור הצפון, מחפשי עבודה יכולים למצוא את עצמם בחיפושים אחר המשרה המושלמת בעבורם גם במשך חודשים רבים.

אז איך בכל זאת אפשר למצוא משרות פנויות ואיכותיות בצפון? כל הטיפים שלנו מחכים לכם כאן.

בעזרת שמועות מפה לאוזן

אחת השיטות הישנות ביותר לחיפוש עבודה בצפון או בכל מקום אחר היא באמצעות שמועות או אפילו ״ריכולים״. לא פעם אנשים מדברים ביניהם וגם בשיחות הכי שגרתיות שיש יכולים פתאום לספר על משרה שהתפנתה במקום העבודה שלהם או שהם שמעו שבמפעל סמוך מחפשים עובדים איכותיים.

אנחנו ממליצים לכם לפתוח אוזניים בכל שיחה שאתם לוקחים בה חלק, משום שהיא יכולה להפתיע אתכם לטובה. כמובן שאם שמעתם רסיס שמועה על משרה הרלוונטית עבורכם, אל תהססו לוודא שהוא אמיתי. 

בעזרת אדם קרוב/מכר

רבים ממי שמצאו עבודה חדשה בצפון הגיעו אליה דרך אדם שהם מכירים: קרוב משפחה, חבר, מכר מהעבר או אפילו קולגה לשעבר.

עסקים וחברות רבים מציעים לעובדים שלהם תשלום בונוס במתכונת של ״חבר מביא חבר״: אם עובד המליץ למחלקת הגיוס על אדם מסוים והחברה החליטה לשכור את שירותיו, אותו עובד יקבל בונוס מהותי למשכורת שלו.

ההמלצה שלנו היא לא להסס ולשאול את האנשים הקרובים אליכם על משרות שמעניינות אתכם, ולכו תדעו? אולי דווקא משם תבוא המשרה המיוחלת.

איך למצוא משרות פנויות בצפון

בעזרת הרשתות החברתיות

בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו נמצאים, אין כמעט חברה ועסק שאין לה פרופילים ברשתות החברתיות. בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, ליקנדאין ואפילו יוטיוב – חברות נוהגות לפרסם את מודעות הדרושים שלהן גם בפלטפמורות החברתיות השונות.

במידה ויש חברה שתפסה לכם את העין או תחום עיסוק שהייתם רוצים להשתלב בו, כדאי לעקוב אחרי העמודים של אותה חברה ברשתות ולעקוב אחר הפרסומים שלה. כך, כשהם יפרסמו על פתיחתה של משרה חדשה שמתאימה לצרכים ולכישורים שלכם, תוכלו להיות הראשונים שעונים על המודעה ובכך להגדיל את הסיכויים שמחלקת הגיוס תפנה אליכם.

בעזרת האתרים הרשמיים

בהמשך ישיר לרשתות החברתיות, כדאי לזכור שמרבית החברות כיום דואגות להקים לעצמן גם אתר מהוקצע ואיכותי. כאשר מדובר בחברות גדולות או חברות b2b, כלומר חברות המעניקות שירותים לחברות אחרות, הן יקפידו להוסיף לאתר שלהם עמודת ״דרושים״ אותו הן מעדכנות בתדירות גבוהה. בתוך העמוד הזה תוכלו למצוא את כל המשרות שהם מחפשים לאייש באותו רגע נתון, מה המשרה כוללת ומה הם תנאי הסף שלהם לקבלה למשרה.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס מדי יום לאתרים של החברות שאתם מעוניינים לעבוד בהם ולראות האם השתנה משהו בעמוד הדרושים שלהם. אם אתם רואים שם משרה שמעניינת אתכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה לעקוב אחר ההוראות להגשת קורות החיים ולהמתין לטלפון. 

בעזרת חברת כח אדם

במקרים רבים, דווקא הפנייה לאנשי מקצוע שיעשו את העבודה עבורכם יכולה להפוך את החיים להרבה יותר קלים.

חברות כח אדם הן חברות בעלות ניסיון וקשרים נרחבים בתעשיות שונות, כך שפנייה לחברה מקצועית ומנוסה תוכל לסייע לכם למצוא עבודה במהירות.

אם אתם מחפשים חברת כח אדם בחדרה ובשאר חלקי המדינה הצפוניים – הגעתם למקום הנכון.

אנחנו בקבוצת ״אפאל״ נשמח לעזור לכם למצוא את המשרה שתתאים לכם כמו כפפה ליד. לקביעת שיחת ייעוץ ראשונית ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-6330735.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן