ההבדלים בין חברות גדולות לקטנות בתהליכי גיוס

המשק הישראלי, בדומה לכל משק אחר בעולם, מורכב מהמון חברות בגדלים שונים. העובדה הזו מוכרת לכולם, אבל האם ידעתם שהיא יכולה להשפיע על תהליכי הגיוס ומציאת העבודה שלכם? ישנם לא מעט הבדלים שמתקיימים בין תהליכי הגיוס של חברות גדולות לקטנות, הבדלים שיוכלו לעזור לכם את המקום שבאמת נכון עבורכם.

רוצים לדעת בדיוק על מה אנחנו מדברים? המשיכו לקרוא. 

מספר התקנים הפנויים

הפרמטר הראשון שישפיע על תהליך הגיוס שאתם עתידים לעבור הוא, כמובן, מספר התקנים הפנויים בכל רגע נתון.

אנשים נוהגים לחשוב שבחברות גדולות יותר יהיה מספר גבוה יותר של תקנים פנויים – אך לא תמיד זהו המקרה. במקרים רבים, דווקא החברות הגדולות יהיו אלו שיציעו מספר תקנים מצומצם יותר, מתוך רצון לשמר את העובדים הקיימים.

עם זאת, זה לא אומר שאתם לא צריכים להתחיל תהליך גיוס בחברות גדולות, כי מאוד יכול להיות שאתם תהיו המועמדים שהם מחפשים.

מספר המשאבים המוקדשים למשימה

אחד הפרמטרים שבכלל מבדילים בין חברות גדולות לקטנות הוא מספר המשאבים שהן יכולות להקדיש לכל משימה שהיא, לרבות משימות הגיוס.

בעוד שבחברות גדולות יכול להיות שתהיה גמישות יתרה בנושא לתאריכי הראיונות והמבחנים המקצועיים, יכול להיות שבחברות קטנות יותר הדבר לא יתאפשר, מתוך הצורך שלהם לייעל את כוח האדם הקיים בחברה.

מספר המשאבים המוקדשים למשימת הגיוס בכל חברה תשפיע על תהליך הגיוס עצמו, גם אם לכם אין יד בדבר.

ההבדלים בין חברות גדולות לקטנות בתהליכי גיוס

 הכלים הטכנולוגיים שהם משתמשים בהם

בעידן המתקדם טכנולוגית שאנחנו נמצאים בו, חברות רבות משתמשות במערכות ממחושבות וחכמות לניהול מעומדים למשרות שונות. עם זאת, לא תמיד לחברות קטנות יש תוכנות מסוג זה, משום שמדובר בהוצאה חודשית לא קטנה.

לצערנו, חוסר בקיומן של מערכות ניהול מועמדים עלול לפגוע במועמדים עצמם, ובמקרים קיצוניים אפילו להוביל לאבדן של טפסים או רשמי ראיונות.

מערכות ממוחשבות לניהול מועמדים הן חלק מהותי מתהליך הגיוס, וחברות שמשקיעות בהן לרוב עושות את התהליכים שלהן בצורה מקצועית וחלקה יותר.

הכסף שמושקע בתהליך הגיוס

זה אולי קצת מוזר לחשוב על זה, אבל כל חברה משקיעה לא מעט כסף בכדי לקיים תהליך גיוס עם כל אחד מהמועמדים שלה. במקרים רבים, לחברות הגדולות והבינלאומיות יהיו סכומים גדולים יותר המוקדשים למטרה, בעוד שחבורת קטנות יצטרכו להסתפק בתקציב שניתן להם ותו לא.

גם העניין הכלכלי ישפיע בצורה ישירה על תהליך הגיוס שלכם והוא אחד הפרמטרים שגורמים להבדלים משמעותיים בין חברות גדולות לקטנות.

אין לכם דרך לדעת כמה כסף הושקע בתהליך שלכם, אך חשוב לזכור את העובדה הזו על מנת שתגיעו לראיון מתוך פוזיציה רצינית שמעריכה את הזמן ואת הכסף שמושקע בכם.

החברה שתעזור לכם למצוא את המשרה המושלמת עבורכם

עכשיו, אחרי שקיבלתם הצצה בלעדית לכמה מהמאפיינים שמשפיעים בצורה מהותית על התהליך הגיוס שלכם, בין אם אתם מתחילים את התהליך בעזרת חברת כח אדם בנתניה או בכל מקום אחר – הגיע הזמן שתגיעו לתהליך הבא שלכם חכמים יותר. 

במידה ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם פונים למשרה הנכונה עבורכם, אנו ממליצים לכם לשקול להיעזר בחברת כח אדם באשקלון, במרכז או בכל מקום אחר הקרוב למקום מגוריכם.

אנחנו בקבוצת ״אפאל״, חברת כח אדם בחדרה, נשמח לסייע לכם במציאת המשרה שהכי מתאימה לכם ולצלוח את תהליכי הגיוס ללא קושי וללא קשר לגודל החברה.

אם עדיין יש לכם שאלות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון: 04-6330735.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן