חברה השמה מדויקת לגיוס עובדים איכותיים

בנוף העסקי הדינמי כיום, מציאת עובדים מוכשרים לאיוש משרות שונות, עשויה להיות משימה מאתגרת למדי. חברת השמה יכולה לייעל את התהליך ולחבר באופן מדויק בין מעסיקים למועמדים הטובים ביותר. את כל הפרטים אתם מוזמנים לקרוא כעת.

תפקידה של חברת השמה

חברת השמה משמשת כגשר בין ארגונים הזקוקים לעובדים מיומנים ומוכשרים לבין מחפשי עבודה המחפשים את מקום העבודה האופטימאלי עבורם. חברת כוח אדם חדרה מתפקדת בעצם כמתווכת ומבטיחה כי הציפיות של שני הצדדים יתקיימו ויותאמו זה לה באופן הנכון והטוב ביותר.
חברות כוח אדם מובילות הן כאלה הידועות במחויבויותיהן הבלתי מעורערת לחיבור בין עובדים איכותיים למעסיקים מתאימים. בתהליך מיון קפדני הן מבטיחות כי המועמדים שהם ממליצים עליהם אכן מתאימים באופן מושלם לתפקידים המוצעים.
יכולת איתור, סינון והתאמת מועמדים למשרות שונות הוא תהליך שדורש הרבה מיומנות, ניסיון ומקצועיות גבוהה. איש גיוס מנוסה מטעם חברת כוח אדם יודע לזהות את צרכי הלקוח ולהתאים לו במדויק עובד איכותי.

Concept and idea of leadership one in red among followers in black wooden blocks. The unique oustanding one is leader of all black representing as followers.

שלבים בגיוס והשמת עובדים איכותיים

  • בשלב הראשון – מגדירים היטב, ביחד עם הלקוח, את צרכי הארגון והעובדים בו. מה בדיוק מחפשים ומהן הדרישות המדויקות. איש גיוס מקצועי צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולכוון לצרכים שאולי לא עלו בדעתו של המעסיק.
  • בשלב השני – יש לאתר את האדם הנכון מתוך עשרות ואף מאות מועמדים וקורות חיים. את קורות החיים מסננת חברת השמה לפי פרמטרים שונים שהוגדרו על-ידי הלקוח.
  • בשלב השלישי – לאחר שמאותרים מועמדים רלבנטיים הם עוברים תהליכי מיון ואבחון הכוללים ראיון אישי, לעיתים אבחון גרפולוגי או מבחנים שונים. איש גיוס מנוסה מוסיף גם את חוות דעתו.
    שלב זה הוא שלב סינון נוסף ולאחר שמתגבשים מספר מועמדים פוטנציאליים, מעבירים את קורות החיים שלהם ללקוח, בתקווה שייקלטו בארגון.

מה היתרונות של שירותי השמה מקצועיים?

שירותי השמה מאפשרים למעסיק למצוא את העובד שהכי מתאים לדרישותיו. בניגוד לתהליכי גיוס כוח אדם אחרים, המטרה של תהליכי השמה וחברות כוח אדם באשקלון היא לחסוך כסף וזמן.
גיוס עובדים איכותיים תמיד קיים על הפרק, ולפעמים הוא נדרש תוך פרק זמן קצר מאוד. בהרבה מקרים פנייה לחברות השמה היא הפתרון היעיל ביותר. הנה כמה סיבות לכך:

פרסום איתור מועמדים

הביקוש לעבודה כל הזמן הולך וגובר והשקעה בפרסום בפלטפורמות שונות דורשת הרבה זמן וכסף, בין אם מדובר בפורטל דרושים או ברשתות חברתיות. חברת השמה חוסכת את זה מהלקוח. הפרסום נעשה על-ידה כמו-גם איתור המועמדים.

סינון ראשוני

הרבה לפני שמעבירים מועמדים ללקוח, חברות השמה עורכות סינון ראשוני. מגיעים המון קורות חיים וצריך לשלוף מהם את המועמדים האיכותיים והמתאימים ביותר.
במקום שהמעסיק יאלץ לנבור במאות קורות חיים, חברת השמה עושה זאת עבורו. בחברות כוח אדם עובדים אנשים שזהו כל תפקידם. לקרוא את כל קורות החיים המגיעים עבור משרה מסוימת לסנן את הפוטנציאליים בתהליך קפדני ומדויק. הם מתייחסים לפרמטרים חשובים כגון ניסיון תעסוקתי והכשרה, התאמה אישיותית לאופי התפקיד ולצוות המנהלים והעובדים ולתרבות הארגונית. במקרים רבים המגייסים יוצרים קשר עם מועמדים ומשוחחים איתם בטלפון כדי להכירם טוב יותר.

מאגר עובדים

לחברות השמה יש מאגר עובדים גדול של מחפשי עבודה שפונים אליהן. במידה ומגייס רואה תפקיד שיכול להתאים גם למי שלא מחפש עבודה באופן אקטיבי, הוא יכול לבחון את האפשרות להתאים אותו למשרה מבוקשת ולעשות את החיבור. הנגישות למאגר גדול של עובדים מאפשר לאתר מועמדים מתאימים כמעט לכל משרה במהירות.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן