איך להבליט את החוזקה שלכם בראיון עבודה?

אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את עצמכם במהלך ראיון עבודה היא הדגשה של התכונות החזקות ביותר בכם. עם זאת – חייבים לדעת כיצד לעשות את זה נכון ובצורה שתוביל להעסקתכם.

אם רק תיכנסו לשיחה ותשתפו את המראיין בכל הדברים הטובים שבכם אתם יכולים להצטייר כיהירים או זחוחים, אז איך אפשר להדגיש את כל מה שטוב לכם בצורה שתבטיח לכם את המשרה? כל הטיפים שלנו להצגת חוזקות בצורה נכונה בראיון עבודה מחכים לכם כאן. 

הדגישו אותה כבר בתחילת השיחה

במרבית ראיונות העבודה, המראיין יבקש מכם להציג את עצמכם בקצרה, כלומר יבקש מכם לספר על העבר המקצועי שלכם. זוהי הזדמנות מעולה להציג את החוזקות שלכם, אלו שיוכלו לעמוד לרשותכם גם במקום העבודה החדש.

בזמן שאתם עוברים על התפקידים שאיישתם והעבודות שביצעתם, תוכלו להוסיף משפט קצר שמתאר את העבודה המרכזית שעשיתם בכל אחד מהם, כך שהמראיין יוכל להבין מה הייתה טיב העבודה וכיצד אתם תוכלו לרתום את הכלים שרכשתם באותו מקום גם למשרה שאליה אתם מתראיינים. 

איך להבליט את החוזקה שלכם בראיון עבודה

הבינו מהן החוזקות הרלוונטיות למשרה

לכל אחד ואחת מאיתנו יש לא מעט חוזקות ותכונות חיוביות, אך לא בטוח שכולן יהיו רלוונטיות למראיין שישב מולכם. מהסיבה הזו, חשוב שתכירו היטב את התפקיד אליו אתם מתראיינים והבינו מה הן החוזקות שיכולות להיות רלוונטיות עבורו.

האם מדובר במשרה טכנולוגית שדורשת תשומת לב לפרטים, תכונה שמאפיינת אתכם? האם מדובר במשרה שדורשת תיאום עם גורמים רבים, כזו שמחזקת את יכולת העבודה בקבוצה והתקשורת שלכם?

אתם מכירים את עצמכם בצורה הכי טובה שיש, לכן חשוב שתתאימו את התכונות שתרצו להדגיש לתחומיה העיקריים של המשרה. 

חשבו מראש על תשובות לשאלות נפוצות

ישנן לא מעט שאלות שמראיינים אוהבים לחזור עליהן שוב ושוב בכל ראיון. מדובר בשאלות שדורשות קצת מחשבה, אבל דווקא הן יוכלו לעזור לכם להדגיש את החלקים הטובים ביותר שבכם.

למשל, מראיינים רבים אוהבים לבקש מהמועמדים שמולם לספר על רגע של קושי שהיה לכם באחת המשרות הקודמות שאיישו ולפרט כיצד הם התמודדו איתה. לכן, בימים הקודמים לראיון, נסו לחשוב עם עצמכם על סיטואציה כזו ולהבין כיצד פעלתם בה.

האם התמודדתם איתה ביצירתיות? האם הגדלתם ראש ובכך הצלתם את המצב? האם פתרתם אותה בעזרת למידה שפרצה את גבולות שעות העבודה? באמצעות סיפורים ותיאורי מצבים שכבר חוויתם תוכלו להבהיר לראיין שמולכם איזה סוג עובדים אתם יכולים להיות. 

היעזרו באנשי מקצוע לפני הראיון

ביצוע ראיון עבודה יכול להלחיץ כל אחד ואחת, אז למה שלא תיעזרו באנשי מקצוע שיוכלו להכווין אתכם? בעזרת פנייה לחברת כח אדם בנתניה, בצפון, בדרום או במרכז תוכלו למצוא את החברות המתאימות לכם ולקבל סיוע בהכנה לראיונות עבודה.

חברות אלו יוכלו לסייע לכם בכל תהליך מציאת העבודה, החל משלב בדיקת איכותם של קורות החיים ועד חתימה קלה על חוזי עבודה הוגנים. 

מתקשים למצוא ראיונות עבודה שמתאימים לכם?

עם כל הרצון שלנו להדגיש את החלקים הטובים בנו, לפעמים החלק המאתגר יכול להיות בכלל מציאת המקום המתאים לנו. במידה וגם אתם מחפשים את מקום העבודה שלכם, למה שלא תעזרו בחברת כח אדם באשקלון, חברת כח אדם בחדרה או בכל מקום אחר שקרוב אליכם?

אנחנו ב״קבוצת אפאל״ מתמחים בגיוס כוח אדם איכותי לחברות מגוונות במשק בעזרת פלטפורמה ייחודית לניהול וגיוס מועמדים איכותיים. לקבלת פרטים נוספים ומציאת העבודה המתאימה לכם תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-6330735.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן