חברת כח אדם – הדרך להצלחת העסק

בעידן הקדחתני שבו אנו חיים, חברת כח אדם היא הדרך להצלחת העסק. החדשות הטובות הן שיש למי לפנות. קבוצת אפאל מובילה את תחום הגיוס והמיון לענפי הניקיון, התעשייה והלוגיסטיקה בישראל ומתמחה בלהתאים במדויק את העובד הנכון ביותר לכל מקום עבודה.

המומחיות רבת השנים שלנו בתחום אפשרה לנו לפתח פלטפורמה יוצאת דופן ביעילותה לגיוס מועמדים לתפקידים זוטרים ובכירים כאחד ולהתאמת העובד המדויק ביותר לצרכי הארגון, באופן שיניב שיתוף פעולה פורה, משביע רצון ומשמעותי עבור כל הצדדים.

החזון שהנחה אותנו כאשר הקמנו את קבוצת אפאל הוא שכל מעסיק בישראל זכאי לצמיחה כלכלית בעזרת חברת כח אדם מהמובילות בתחומה. אנו נתאים את הפתרונות לצרכי לקוחותינו תוך עמידה בסטנדרטים מחמירים וקפדניים במיוחד של אחריות, אמינות, מקצועיות, איכות ותודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.

זו הסיבה לכך שהצוות שלנו מורכב ממיטב המומחים בתחום כח האדם בעולם – ולקוחותינו כוללים כמה מהחברות הגדולות במשק. לכן אנו מגיעים עם רקורד מוכח של מאות סיפורי הצלחה בגיוסים ובהשמה ובמציאת פתרונות מדויקים לכל לקוח ולקוח.

איתנו, העתיד של העסק שלכם מתחיל כאן.

חברת כח אדם היא הדרך להצלחה

סניפים בחדרה, נתניה ואשקלון

מחפשים כוח אדם בחדרה? הגעתם למקום הנכון. כוח אדם באשקלון? אנו הכתובת עבורכם. אפאל פועלת בסניפים הפרושים ברחבי הארץ על מנת להעניק לכל לקוחותינו שירות מיטבי ולדאוג לכך שהעסק שלכם יהפוך לסיפור ההצלחה שתמיד ידעתם שהוא יכול להיות.

כי עבורנו, העתיד שלכם תמיד נמצא במקום הראשון. ואין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים?

ההצלחה שלכם היא השליחות שלנו

החיים מלאים בכל כך הרבה התרחשויות ושינויים בלתי צפויים. לכן חשוב כל כך להיאחז במה שאנו כן מסוגלים לשלוט בו. בכל הנוגע לצמיחה העסקית שלכם וליציבות העסק, אל תותירו דבר ליד המקרה. פנו עוד היום לחברה מובילה בתחום כוח האדם. כי חברת כח אדם היא הדרך להצלחת העסק שלכם.

תנו לנו להגשים לכם חלום. כי עבורכם זה כוח אדם – עבורנו זו דרך חיים.

מאות סיפורי הצלחה מרגשים

עבודה היא לא רק דרך להתפרנס. היא חלק בלתי נפרד מהחיים. העבודה נותנת לנו משמעות, סיבה לקום בבוקר וכמובן, גם יכולת לדאוג למשפחתנו. לכן חשוב כל כך שיש חברת כוח אדם איכותית, אמינה ומקצועית הדואגת לאינטרס של העובדים והמעסיקים כאחד.

איתנו, תוכלו למנף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר האפשרית כדי להבטיח שדבר לא ימנע בעדכם מלצמוח. בסופו של יום, מגיע לכם רק הטוב ביותר. ואין שום סיבה שתסכימו להתפשר על פחות.

מאחורינו מאות סיפורי הצלחה מרגשים של גיוס עובדים. תנו לנו למנף את העסק שלכם ולקחת אותו לשלב הבא. כי איתנו, השמים הם הגבול.

אז מה בעצם אנו מציעים לכם?

  • השמה – שירותי ההשמה שלנו כוללים גיוס של מועמדים מתאימים ואיכותיים, מיון שלהם ושליחתם אל מקום העבודה המתאים ביותר לכישוריהם.
  • אבחון ומיון – תנו לנו לבצע למענכם גיוס ומיון של מועמדים העונים על דרישותיכם ולקחת על עצמנו את העסקתם, לרבות מתן תנאים סוציאליים, תשלום שכר ועוד.
  • מיקוד –  יכולתנו לתת יחס אישי ולהתמקד בהעדפותיו של כל עובד באופן שיסייע לו למצוא את המשרה המתאימה ביותר עבורו, מהווה יתרון משמעותי עבורך כמעסיק מאחר שהיא מאפשרת לך ליהנות מכוח אדם מקצועי, יציב ואיכותי.

אצלינו תוכלו למצוא מועמדים איכותיים לכל סוגי התפקידים. כי כוח אדם זו המומחיות שלנו.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן