טיפים למחפשי עבודה אחרי צבא

השתחררתם מהצבא? קודם כל, מגיע לכם מזל טוב! השירות הצבאי הוא אחת מנקודות החיים החשובות ביותר, ואנחנו מקווים שלקחתם ממנו כלים חשובים וחברים לכל החיים. אם הגעתם לעמוד שלנו כנראה שאתם כבר אחרי השלב שבו נהנתם קצת מהחופש ומתחושת הבעלות על החיים, והבנתם שהגיע הזמן לחפש עבודה אחרי צבא. מה שנשמע כמו משימה פשוטה עלול להתגלות כתסבוכת לא קטנה, אז מה צריך לדעת כשאתם מחפשים את העבודה הראשונה שלכם בעולם הגדול? כל הטיפים מחכים לכם כאן.

הבינו קודם כל מה היא המסגרת שאתם מחפשים

המעבר מהצבא לאזרחות יכול להיות מאתגר במיוחד, בעיקר כשאתם מבצעים את הקפיצה הראשונית שלכם לשוק העבודה. זה בסדר להיות מבולבלים ולחפש את עצמכם, אבל רגע לפני שאתם מתחילים לחפש עבודה נסו להבין מה מתאים לכם: האם אתם מתכננים טיול ארוך אחרי צבא שמצריך עבודה זמנית? האם אתם מתכננים להתחיל ללמוד בקרוב ומחפשים עבודה שתשלב עם הלימודים? קחו את הזמן וחשבו על העתיד הקרוב שלכם, על מנת שתוכלו להתחיל עבודה אחרי צבא במסגרת שבאמת מתאימה לכם.

אל תפסיקו לחלום – אבל גם תהיו ריאליים

לכל אחד מאיתנו יש את עבודת החלומות שלו, את תחום התעסוקה שקורץ לו ושאנחנו פשוט יודעים שהוא מתאים עבורנו. עם זאת – כולנו יודעים שאי אפשר פשוט לעבור מאפס למאה. אל תתעקשו לחפש עבודה ״של גדולים״, במקרים רבים העבודה שבאמת תתאים לכם תהיה ההתחלתית יותר, עבודה אחרי צבא שתאפשר לכם להכיר את השטח ולהתקדם צעד – צעד אל עבר החלום. לא מצאתם משרה בתחום שלכם? אל תתייאשו! אתם עוד צעירים וכל החיים לפניכם, יש לכם המון זמן להגשים את כל השאיפות שלכם. אל תפחדו ממשרות ללא ניסיון, משום שכל עבודה יכולה להעניק לכם כלים וידע שישמשו אתכם גם כשתהיו יותר גדולים ומנוסים.

אל תעבדו בכל מחיר

העובדה שאתם זמינים לעבודה ובאים בשיא כוחכם ממש לא אומרת שאתם צריכים לתת לאנשים לנצל אתכם. בין אם מדובר בעבודה זמנית, עבודה מועדפת או כזו שתוכל לקדם אתכם אל עבר העתיד המקצועי שתמיד חלמתם עליו – יש לכם זכויות ואתם זכאים לקבל אותן. בחנו את תנאי ההעסקה שלכם בקפידה וודאו שאתם מתחילים עבודה אחרי צבא במקום שמכבד גם אתכם.

מחפשים עבודה אחרי צבא? אל תהססו להיעזר בחברת כוח אדם

מציאת עבודה יכולה להיות משימה לא פשוטה, ויש מקרים שבהם כדאי להיעזר במקצוענים – חברות השמה וכוח אדם. לא משנה אם אתם מחפשי עבודה בצפון, בדרום או במרכז: חברות מסוג זה יוכלו לעשות את העבודה הקשה עבורכם ולמצוא לכם את המשרות שהכי מתאימות לכם בקלות ובמהירות. אנחנו ב״קבוצת אפאל״ מתמחים בשירותי כוח אדם בחדרה והסביבה, כך שאם אתם משוחררים טריים וגרים באזור – כדאי שנדבר בהקדם!

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן