שירותי השמה בחדרה

מחפש עבודה באזור חדרה? אנחנו דואגים לך!
התפתחות הגדולה של העיר חדרה והפיכתה לאחת מהערים המבוקשות ביותר בארץ, הביאה למצב שבו ישנם רבים המחפשים עבודה בעיר. בדיוק בשביל זה הקמנו את קבוצת א.פ.אל, חברה שדואגת לכם ותעזור לכם למצוא את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

החברה נותנת שירותי השמה בחדרה, ובנוסף מאפשרת למעסיקים העסקה של עובדים דרך חברת כוח אדם. אז אם אתם מאזור חדרה, ומחפשים עבודה או עובדים, אנחנו נסביר לכם את כל מה שיעזור לכם להשיג את המטרה.

השתחררת מהצבא? או בדיוק נמאס לך מהעבודה השוחקת במסעדה? אם אתה תושב חדרה יש לנו בשורות טובות בשבילך. אנחנו בקבוצת א.פ.אל נעזור לך למצוא את המשרה שעליה חלמת. באמצעות הליך של השמה שתעבור דרכנו, תוכל לגבש לעצמך מטרות ולהצליח לעמוד בהן. אנחנו נעזור לך כל הדרך עד שתמצא עבודה.

השלב הראשון בתהליך מיון העובד הוא קליטה של העובד לראיון. במהלך הריאיון העובד יסביר מהן ציפיותיו ממקום העבודה אותו הוא מחפש, ובעזרת הצוות המנוסה שלנו ייבנה לעצמו פרופיל מקצועי שאתו הוא יוכל לפנות למעסיקים רלוונטיים. העובד יבין מה הם החוזקות שלו ולפי זה ידע לאן להפנות את האנרגיה שלו בתהליך חיפוש העבודה.

היתרונות בהליך הזה מועילים לשני הצדדים:

  • דורש העבודה זוכה בפרופיל מקצועי שעוזר לו למקד את שאיפותיו. במהלך התהליך הצוות שלנו מסייע לדורשי העבודה להבין מה התחומים שבהם כדאי להם לעבוד, ויחד אתם מגבש את הדרך שבה הם יחפשו עבודה. מיקוד נכון במהלך חיפוש עבודה הוא המפתח למציאת משרה מתאימה.
  • המעסיקים מפיקים תועלת רבה מכך שהעובד שהגיע אליהם לא נחת עליהם במקרה. עובד שמגיע לאחר מיון הוא עובד שמתאים לתפקיד, ובסבירות גבוהה יותר יתמיד בתפקידו. התפוקה שעובד כזה נותן היא משמעותית והמעסיק לא מסתכן בקבלה של עובד לא מתאים לתפקיד. אז גם אתם מחפשים כוח אדם באזור חדרה, אל תתלבטו, צרו קשר והשאר עלינו.

קבוצת א.פ.אל – כוח אדם ניקיון ושמירה, הינה חברת כוח אדם המתמחה בגיוס והשמת עובדים. החברה מעניקה שירותים לדורשי עבודה ולבעלי חברות. באמצעות תהליכי מיון איכותיים החברה מסייעת לדורשי עבודה למצוא את התפקיד שמתאים להם בצורה המיטבית.

בנוסף, החברה מעניקה שירותי כוח האדם המאפשרים לבעלי עסקים להעסיק את העובדים באמצעות חברת כוח האדם וכך מאפשרת להם להתרשם מהעובד טרם הם קולטים אותו כעובד מן המניין. לחברה ישנם סניפים בחדרה, בנתניה ובאשקלון ובין לקוחותיה נמצאות חברות מכל רחבי הארץ.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן