מציאת עבודה לאחר גיל 50: אסטרטגיות וטיפים נבחרים

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בשנות החמישים לחייו מחוץ לשוק העבודה, אך לצערנו לא מעט אנשים צריכים להתמודד עם המציאות הזו. בשנים האחרונות, לצד מגפת הקורונה והאירועים הביטחונים השונים, לא מעט מקומות עבודה נאלצו להיפרד מהעובדים המסורים שהלכו איתם לאורך שנים, והם אלו שעכשיו צריכים לנווט בשוק העבודה החדש ולנסות למצוא עבודה חדשה.

אכן מדובר במשימה לא קלה – אך אפשרית. אם גם אתם נמצאים בשנות ה-50 שלכם ומחפשים עבודה חדשה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם כמה טיפים מוכחים שיעזרו לכם למצוא את העבודה הנכונה ביותר עבורכם. 

רעננו את קורות החיים שלכם

כמה זמן עבר מאז שעדכנתם בפעם האחרונה את קורות החיים שלכם? אם עבדתם במקום מסוים במשך שנים רבות, סביר להניח שעברה תקופה ארוכה מאז שהבטתם במסמך הזה. רגע לפני שאתם צוללים לתהליך חיפוש העבודה, חשוב שתוודאו כי קורות החיים שלכם מעודכנים וכתובים בפורמט שמתאים לעידן הנוכחי. תוכלו לחפש דוגמאות לתבניות קו״ח ברשת ולעצב לעצמכם קורות חיים יפים ומעודכנים בקלות באמצעות המחשב. 

קחו את התקופה הזו כהזדמנות

בואו נודה באמת: תהליך חיפוש עבודה יכול לקחת לא מעט זמן, אפילו כמה חודשים טובים. עם זאת, תמיד תוכלו להסתכל על הזמן הזה כהזדמנות ולצרף עוד כלי חדש אל ארגז הכלים שלכם. יכול להיות שיהיה משתלם בעבורכם ללמוד איזשהו ידע מקצועי שלא הכרתם שיוכל להעניק לכם יתרון על פני מועמדים אחרים או אפילו רק לחזק את הידע שכבר קיים אצלכם. בעידן של היום אפשר למצוא בקלות מגוון רחב של קורסים ותוכניות לימוד מקצועיות ומעולות, גם בצורה פרונטלית וגם בצורה דיגיטלית. 

הגיעו לראיון בגישה חיובית

גם אם שינוי העבודה נכפה עליכם, חשוב שתגיעו לראיונות העבודה החדשים שלכם בחיוך ועם אווירה טובה. המעסיקים רוצים לראות שהעבודה הזו חשובה לכם, שאתם מוכנים לקחת אותה בשתי ידיים ולהשתמש בכל הידע המקצועי שלכם בשבילה – והעובדה הזו צריכה לעבור כבר בשלב ראיון העבודה. היכנסו לראיון עם חיוך על הפנים, לחצו למראיין את היד בחום ושמרו על שיחה נעימה וקלילה. 

הציגו את הידע המקצועי הנרחב שלכם

במידה והחלטתם לחפש עבודה חדשה במקצוע שבו השקעתם את מרבית חייכם המקצועית – יש לכם נקודת התחלה טובה יותר משאר המרואיינים! הדגישו את הידע והניסיון שצברתם במהלך ראיון העבודה, ספרו על קשיים מקצועיים שהצלחתם להתגבר עליהם וספרו על אותות הצטיינות והערכה שקיבלתם. מעסיקים תמיד יעדיפו לשכור מישהו בעל ניסיון וידע בתחום שלהם, אז אל תהססו להשתמש בקלף הזה לטובתכם. 

היעזרו באנשי מקצוע

אם אתם מתקשים במציאת עבודה חדשה, למה לא להיעזר בשירותה של חברת השמה מקצועית ומנוסה? חברות מהסוג הזה יכולות לעשות את העבודה הקשה עבורכם: לקבל מכם את קורות החיים, לאתר בשבילכם משרות שיכולות להתאים לכם ולקשר ביניכם, כך שכולם זוכים! השירות הזה מתאים מאוד גם למי שאין לו המון זמן לבזבז בריצה בין ראיונות עבודה, אלא למי שרוצה להגיע רק למקומות שבאמת מתאימים עבורו.

אז אתם עדיין מעל גיל 50 ועדיין מחפשים עבודה בחדרה, גוש דן או בכל מקום אחר – הגעתם למקום הנכון! אנחנו ב״קבוצת אפאל״ נעבוד קשה על מנת למצוא את מקום העבודה הבא שלכם, זה שיוכל לשמש לכם כעוגן לעוד שנים ארוכות. במידה ויש לכם שאלות או שאתם כבר רוצים למצוא עבודה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 04-6330735.

מספר משרה
שם משרה
לא נבחר קובץ קו"ח

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן